Training en begeleiding op maat

Oog voor detail / Afspraken nakomen

Het werk tot in de puntjes afhandelen. Verantwoordelijkheid nemen voor de kwaliteit van een product of dienst en het werk serieus nemen. Dat is ‘oog voor detail’ hebben. En dat verwacht je van je medewerkers, net als het nakomen van afspraken en het kwaliteitsvol en nauwkeurig werken...

Allemaal competenties die ervoor zorgen dat je medewerkers goed en efficiënt functioneren ten voordele van je klanten én van je organisatie. 

In deze opleiding wordt aandacht besteed aan onderwerpen zoals: beroepseer/-trots, netheid en zuiverheid, oog voor detail hebben en het nakomen van afspraken. 


DOELSTELLINGEN

  • verhogen van de kwaliteit van de dienstverlening 
  • bewust zijn van het belang van beroepseer/-trots 
  • bewust zijn van de eigen verantwoordelijkheid betreffende beroepseer/-trots
  • bewust zijn van eigen waarden en normen t.a.v. netheid en zuiverheid
  • bewust zijn van de verschillen in waarden en normen t.a.v. netheid en zuiverheid
  • kunnen omgaan met verschillende verwachtingen t.a.v. netheid en zuiverheid
  • tijdens het werk rekening kunnen houden met de verwachtingen van de klant t.a.v. netheid en zuiverheid 
  • bewust zijn van het feit dat bepaalde details die voor jezelf niet belangrijk zijn, voor klanten wel belangrijk kunnen zijn
  • bewust zijn van het belang van het naleven van afspraken
  • inzien dat het niet naleven van afspraken kan leiden tot ontevredenheid bij zowel de klanten, de leidinggevende als de medewerker
  • zicht hebben in hoe men zelf met afspraken omgaat
  • tips en aandachtspunten kennen in functie van het zich houden aan afspraken

Offerte aanvraag

Ik wil graag meer info over deze opleiding